Alla inlägg den 24 maj 2015

Av justforthehellofit - 24 maj 2015 21:18

Idag fick jag äntligen spela fotboll! Det är helt otroligt va folk bangar och tramsar. Men vi hade riktigt roligt. Bara jag, Moa och Jonna (ni känner henne som min besvärliga BFF, men jag tänkte att vi får hitta på ett namn till henne också). Moa är ju som bekant en sån där människa som inte bara är på att göra saker när man frågar henne. Utan även kommer med egna idéer minst lika ofta. Hon är singel, precis som jag. Så vi har liksom tid för varandra. Ingen av oss måste hem till ngn sur sambo. På senaste tiden så har vi hittat på rätt mycket tillsammans. 

Men, kryss i taket, idag va Jonna också på gott humör. Vi hade faktiskt riktigt roligt! Så det blir mer fotboll för oss, jag gillar det!

Igår va det Pride som gällde på dagen för mig och Moa. Ingen av oss hade varit på Pride innan. Jag trodde att det skulle vara mer, större! Men, det är det som är problemet med alla event på fejjan. Det ser ut som att det är hundratusen lyckliga, glittriga människor på plats. Men icke. Snarare femhundra varav tjugofem va glittriga. Är Pride inte så stort längre? Sen såg jag ESC med min lillasyster. Supermysigt. I hennes hus, jepp min lillasyster har ett hus. Helt själv. Kung. Vi lyssnade på min nya spellista på spotify och dansade runt i hennes vardagsrum. Jag pratade engelska med henne typ hela tiden, God knows why. Kanske rester från min fredags-cruise.

En riktigt bra helg!

Presentation


Hej! Jag är en tjej som lever det ljuva singellivet i en etta. Jag är allt som oftast glad, men jag kan faktiskt bli både arg och ledsen.

Här kan ni läsa om mitt liv eller 'operation; happiness' som jag kallar det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards