Alla inlägg den 23 maj 2015

Av justforthehellofit - 23 maj 2015 00:23

Jag vet inte hur bilen blev min plats. Men jag älskar det. Jag har alltid älskat att köra. När jag hade lärt mig köra, men fortfarande inte tekniskt sätt hade tagit körkort så smygkörde jag nån enstaka gång. Bara jag. Det va så busigt, men jag körde ju bra. No harm, no foul. 

När jag sitter bakom ratten, spelar lite skön musik -då faller alla möjliga bitar på plats. Fan va längesen det va som jag bara tog en cruise, helt själv. Det är ju som terapi. 

Där gled jag fram i min inte alls särskilt fräsiga bil, på motorvägen. Sicken otrolig frihet. Okej, om jag ska vara helt ärlig så pratar jag med mig själv i bilen. Eller tänker högt kanske det heter. Jag tänker högt på engelska.

Call it crazy, whatever. It works for me.


Presentation


Hej! Jag är en tjej som lever det ljuva singellivet i en etta. Jag är allt som oftast glad, men jag kan faktiskt bli både arg och ledsen.

Här kan ni läsa om mitt liv eller 'operation; happiness' som jag kallar det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28
29
30 31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards