Direktlänk till inlägg 6 september 2015

#86 - Whatever

Av justforthehellofit - 6 september 2015 23:45

Ville typ berätta för alla mina kollegor om min heta natt, men jag sa ingenting. Så det får jag väl hålla för mig själv. Det är ju ingen som är intresserad av att höra om spektakulära sexuella upplevelser när det inte rör sig om kärlek. Eller om inget gått snett under samlaget, det tycket folk är roligt.

Tur att jag va så hes idag. Det va liksom jobbigt nog att bara säga de viktiga sakerna. Å att jag hade grymt sex i natt, med minimal dialog.. Det är kanske inte är information som är viktig för verksamheten.


Det stör mig att killar är players och tjejer är slampor. Jag är fan ingen slampa.

 

Som den här jävla trams bilden.. Det är 2015. Vi är alla människor. Vi ska ge fan i att döma andra för deras livsstils-val. Nu för tiden är det accepterat att vara homosexuell, det är ingen big deal längre. Men att vara kvinna och ligga runt är fortfarande ofint. Eller så är det jag själv som egentligen tycker att det är ofint? Det kanske inte är samhället som bryr sig så där värst vidare mycket.. Det kanske är jag som dömmer mig själv. Så kan det vara. I så fall är detta en uppmaning till mig själv; du är ung, det är gött med lite närhet ibland. Det är inget du ska behöva avstå från eller be om ursäkt för. Att du inte reder ut relationer är inget du ska se som ett misslyckande. Du har gjort så fina framsteg ändå, glöm inte det. Du skadar ingen. Inte ens det som hände förra helgen är något som du ska skämas för. Det är inte du som är gift, det är heller inte din skyldighet att fråga innan hångel. Du vet själv att du inte är någon homewrecker. Det är inte din grej.  

Make love, not war.

Peace.


PS. Poängen med det här inlägget va bara att jag minsann inte är den som är den som är sjuk, har grymt sex och sedan sjukanmäler mig inför nästa arbetsplats. Är jag frisk nog för att ligga så är jag minsann frisk nog för att jobba! Work hard, play hard. Imorgon är jag ledig, då kan jag sova.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av justforthehellofit - 22 december 2015 01:11

Jag vet att Du inte mår bra. Jag vet att Du periodvis inte ser någon mening med din tillvaro. Att Du tror att Du inte spelar någon roll.   Jag blir arg.  För det är väl klart att Du spelar roll. Vad fan håller Du på med?   Jag blir ar...

Av justforthehellofit - 22 december 2015 00:02

Periodvis så förändras tillvaron alldeles för intensivt. Jag är ju sällan positiv till förändring. Men detta är ju för mycket även för den mest flexibla. Mina kära systrar är kaos. Båda två. Den ena djupt deprimerad och den andra är väl mit...

Av justforthehellofit - 1 oktober 2015 15:10

Idag är jag ledig. Underbart. Bilen är på verkstad och jag är ofrivillig kollektiv-åkare. Så jag håller vilodag fram till fem. Sen får jag ta mig ut och åka tåg. Ska träffa mina systrar för en liten mitt i veckan bio. Det allra sorgligast...

Av justforthehellofit - 30 september 2015 23:29

En strålande dag. Verkligen. På riktigt. Ingen sarkasm. Idag har varit en fantastisk dag. Jobbat i princip hela dagen, med bästa kollegorna bör tilläggas. Många skratt och god stämning. Sen kom min ärkefiende... Nattaren från helvetet...

Av justforthehellofit - 29 september 2015 21:34


Här ligger man nu nerbäddad och nyduschad. Ballkongdörren är öppen och det är så kallt i lägenheten. Äntligen. Höst. Min bästa årstid! Ikväll tog jag mig ut på en joggingtur/promenad. Det var säkert tre månader sedan jag sprang senast. Då sprang jag ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som lever det ljuva singellivet i en etta. Jag är allt som oftast glad, men jag kan faktiskt bli både arg och ledsen.

Här kan ni läsa om mitt liv eller 'operation; happiness' som jag kallar det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards