Alla inlägg den 30 september 2015

Av justforthehellofit - 30 september 2015 23:29

En strålande dag.

Verkligen.

På riktigt.

Ingen sarkasm.

Idag har varit en fantastisk dag.

Jobbat i princip hela dagen, med bästa kollegorna bör tilläggas.

Många skratt och god stämning.

Sen kom min ärkefiende...

Nattaren från helvetet.

Jag kan verkligen inte med henne.

Hon uppförde sig bra ikväll.

Men det spelar ingen roll, jag tycker ändå inte om henne.

Så jag stänger liksom ner helt när hon kommer.

Jag tänker att det är okej.

Jag har aldrig varit otrevlig mot henne.

Jag tänker att ioma hon jobbar natt så räcker det att jag reder ut att ta emot och överlämna en rapport till henne.

Vi behöver inte vara vänner.


Det enda problemet är att det tar mig säkert en timme att lugna ner mig efter att jag ens har sett henne.

Hon retar upp mig.

Hon är allt som är fel på mänskligheten.

Helt otroligt.

Skit samma. 

Som sagt, tur att hon jobbar natt.

Presentation


Hej! Jag är en tjej som lever det ljuva singellivet i en etta. Jag är allt som oftast glad, men jag kan faktiskt bli både arg och ledsen.

Här kan ni läsa om mitt liv eller 'operation; happiness' som jag kallar det.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29 30
<<< September 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards